Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Miss stardoll world is back!

Γειά σας κουκλιά μου! Τι μου κάνετε ελπίζω να είστε χαρούμενοι που ξεκίνησε ο μεγάλος αυτός διαγωνισμός! Και όπως καταλαβένετε μιλάω για το Miss stardoll world! Λοιπόν να σας δώσω μία συμβουλή! Ψηφίστε κάποιον που το αξίζει και όχι κάποιον επειδεί απλά σας το ζήτησε!

Θα ήθελα να σας ρωτίσω αν θα προσπαθήσετε για miss stardoll world?? Εγώ πάντως θα προσπαθήσω!! Όπως είπα και πρίν πρέπει να ψηφίζετε κάποιον που αξίζει απλά θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι εγώ θα προσπαθήσω για miss cyprus! Αλλά για να με ψηφίσετε θέλω να το πιστεύετε και γράψτε το και στο guestbook μου! Απλά αν θα μου πείτε ότι με ψηφίσετε θα ήθελα να το κάνετε στα αλήθεια και να μην με κοροιδέψετε!! :)xx

Φυλάκια...xxx
Μαρία!! (fikokounelaki on stardoll)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου