Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Επιλογή ημέρας+Ηοtbuy

Γειά σας!Τι κάνετε; Πως περνάτε τις διακοπές σας;Εγώ πάντως περνάω τέλεια!Και πάμε να δούμε την επιλογή της ημέρας:

Επιλογή ημέρας:

                                                 

Είναι ένα από τις καλύτερες επιλογές από το μαγαζί Rio αλλά και από τις καλύτερες αυτού του μήνα,μην πω του χρόνου και κοστίζει 15 stardollars(φθηνό για τόσο ωραίο φόρεμα)...Αν είχα κι άλλα stardollars θα το αγόραζα!100/100 από εμένα!Εσείς τί λέτε;Θα το αγοράζατε;
Όμως και κάτι άλλα ρούχα που μου άρεσαν πολύ είναι στα hotbuys ρούχα.Τώρα για τα hotbuys interior δεν μπορώ να πω και τα καλύτερα λόγια!Δείτε τα παρακάτω:


                                                          Ηοtbuys:                          

                                         


Fashion: 

Να και τα άλλα ωραία!Δεν μου αρέσει καθόλου το κόκκινο-μωβ μαγιό.Πιο πολύ μου αρέσουν τα 2 πρώτα!Το καταπληκτικό μπλέ κολάν και το θεϊκό μωβ φόρεμα!Kαι αυτά φθηνά κατα την γνώμη μου!!!                         



Ιnterior:

Τίποτα από αυτά τα καινούρια δεν μου αρέσουν!Όλα χάλια.Ποιός δηλαδή θα πάρει αυτό το αγριόσκυλο με τα 9 stardollars?Μόνο τα 2 από αυτά είναι χαριτωμένα!Αυτό με τα 18 stardollars και αυτό με τα 10.Όλα τα άλλα......ασ'τα να πάνε δηλαδή.....μέχρι και αυτό το μεγάλο που σας είπα πριν είναι πιο ωραίο στην πραγματικότητα!

 

Συνολάκι:

Rio Scrunchy Dress 15 stardollars

Killah Zoe Shoes 

7 stardollars

Σύνολο:22 stardollars

Bb

blair.anto0001

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου